söndag 30 januari 2011





En kombo på dessa två bilder ska jag tattuera in idag + Mejas namn....hoppas de kommer bli bra....jag ska ha den på foten och upp mot vaden =)


Min syster är här just nu syrran käka så hon fick lägga sig hon blev trött...kommer ihåg själv va jobbigt allt va i början men nu några veckor senare så känns de helt ok...förrutom maten ibland men jag lär mig väl =)....

Ialf så har jag väl gått ner 20,6kg nu och visst är jag nöjd men jag önskar att man snart kunde känna någon skillnad eller se nått själv men kanske att de kommer!!!

Snart ska jag hem till mamma och pappa ska bada och raka benen =) så slipper Erik göra de heheh snäll som jag är =).....hoppas värkligen att de kommer bli bra ska bli sååå kul =)

nu ska jag packa ner lite kläder som ska med hem till mamma och pappa....underkläder och andra byxor som är bekvämare!!!!

skriver kanske mer ikväll beror på när jag kommer hem

bye

1 kommentar:

  1. Är nyfiken på om tatueringen blev bra och om du blev nöjd? :)

    SvaraRadera