söndag 20 februari 2011

fixat

min granne fixade så jag fick kortena från den trasiga datorn tack så mycke Johan =).....inte roliga kort bara men alltid kul att se före bilderna innan op =) så kanske allt blir lite roligare till slut!!!

Annars idag har jag och barnen städat...blev inget storstäd som jag sa att jag skulle göra men jag skäms ialf inte om någon skulle komma och barnen springer inte runt bland dammelefanter =)....Mickis bytte hennes och Marcus sängkläder och hjälpte till här nere så hon fick 30kr hon är så himla hjälpsam och snäll =) marcus han vill inte göra mer än nödvändigt så han städade sitt rum =) men han är duktig han också när han sätter den sidan till!!!Har bytt Mejas sängkläder också och våran guuud så skönt med en dusch ikväll och lägga sig i rena sängkläder!!!!

Ska med Nina till affären snart ska bara ge barnen en varsin mini pizza först vi ska äta senare ikväll när Lenny slutar så dom får något enkelt innan dess =).....Mickis är ändå och leker hos Moa och marcus ska leka med David igen efter maten....

Ska se om jag orkar mig till att storstäda den stora garderoben nån gång =/ fattar inte vart orken är men den ska målas om och sorteras och ränsas och bara tanken gör mig matt så kanske är de därför jag inte orkar mig att ta tag i skiten =/....men de kommer väl nån gång....

Nej nu ska jag fixa maten så dom får äta lite sen åker vi iväg...

bye

1 kommentar: