torsdag 17 februari 2011

torsdag

Var på vattengympa igår skönt och faktiskt kul...simmade med Lotta 45 minuter innan och de är också skönt....
idag har jag jobbat skulle sluta 10 men fick vara kvar till 13.30 hon jag jobbade åt var sjuk så jag stannade kvar gött med extra timmar kan behövas =)....
Skulle ha pluggat men får ta tag i de under helgen...I morgon och söndag får de bli plugga annars hinner jag inte klart =/....
Idag ska jag iväg och träna runt 17 tiden med Lotta och Veronica....ska bli skönt att styrketräna lite efter denna dunder förkylning....i morgon är de boxning som gäller underbart jag bara älskar de passet underbart efteråt sen får de bli nått gott när jag kommer hem =)....de är ju freda *L*
Skulle behöva handla men lusten finns inte men jag tror de får bli att handla på vägen hem idag....tränar väl kanske 1-1 1/2 timme kan jag tänka mig!!!
Mamma hämtar barnen åt mig idag eftersom min läkare i Torsby ska ringa ang. denna jävla försäkringskassa som inte vill betala ut mina pengar tack snälla mamma!!!
Annars händer de inte mycke just nu ganska trött på allt.....ändå är de väl igentligen inget som ska trycka ner en men ändå kan de kännas så ibland men de är väl bara att le och se glad ut =).....skulle vilja göra något roligt nån helg....men vet inte om jag bara vill göra nått mys med Lenny eller om man för en gång skull ska hitta på nått med kompisarna....jaja vi får väl se inte lätt att få barnvakt heller så de kanske lika bra att glömma de....sen vill ja inte lämna dom hos vem som helst heller jag frågar bara min mamma och ibland svärmor sen har jag Annlollo som är snäll och hjälper mig om hon kan =) glad för de ialf för där tycker alla barnen det är bra ingen som tar alla på samma gång annars bara Annlollo som gjort de =) jaja vi får vi får väl se man dör inte av att vara hemma heller tycker de är mysigt att vara hemma med barnen men IBLAND kanske man skulle vilja göra nått kul =) jaja de kommer väl!!!
Nu ska jag se om de finns nått att äta.....skriver kanske mer ikväll

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar