lördag 19 februari 2011

trött

som fan är ja...=/ inte van att jobba så länge och idag började jag 7 =/ slutade 17....men i morgon ska jag sova ialf ligga kvar i sängen ett tag guuuud så gött sen ska här städas som en gnu min lathet ska inte dyka upp på hela dagen nu får de vara nog ska ränsa,plocka och städa trött på denna skit nu =).....någon som vill hjälpa till *L* =) *blink blink*

På månda ska jag hem och plugga som fan efter jobbet Lenny får följa med Marcus till tandläkaren så jag hinner plugga så mycke som de går....måste bli klar nu boken ska lämnas tillbaka till veckan men de finns mycke info på google också men ändå =) vill lämna in skiten så är jag klar sen!!!

Mickis är på disco kalas nu och Marcus sitter inne hos Lenny vi har jämt nyss spelat mario cart på WII men jag bara fölorade =) Meja strosar runt här och har nog lite halv tråkigt leker med dockan,maten och vagnen =) sötnöten....

Igår när jag unnade mig lite chips dumpade jag på de trodde jag skulle dö fick gå på toa och trodde jag skulle spy men jag kan ju inte spy så de sket sig =/ illa va de ialf....men men de blir inte mer chips...skruvar går bättre och lite nötter men sen får de vara bra....

På månda ska jag på tjejkväll i badhuset ska bli underbart kul =) mindre kul att jobba dagen efter men de får gå ska bli skit skojj ialf....simma lite,boxa,zumba och lite styrketräning ska bli underbart!!!

Nej om man skulle göra nått tro somnar snart här =/ men vet inte vad man ska hitta på de är lixom kvällen också =) men men....

nä....borta nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar