fredag 18 februari 2011

forts.

Nu har vi varit hos lennys arbetskompis,handlat till kalas,mat + att jag lagar maten nu de fick bli pannbiff med potatis,stuvade moroter,stekt lök och vitlöks sallad hoppas på att de blir gott vet inte va de är me mig men jag är inte speciellt hungrig längre både gott och ont för man blir mer sugern på allt i stället men nu ska jag äta sen för ikväll är de boxning som gäller sen lite nötter ikväll ska bli gott =) i morgon jobbar jag ju så de får bli lite idag lenny jobbar söndag så då blir de inget heller =)....
Mickis ska på disco idag så lenny får hämta henne på Gruvan 20.30 =) min stora flicka.....sjukt fort allt går med barnen jag hänger inte med =( mina älskade små barn blir stora....älskar er ialf mest i hela världen
nu måste jag steka pannbiffen om jag ska bli klar någon gång...
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar