söndag 9 januari 2011

forts.

hmm...gjort mat igen....rullat köttbullar och gjorde även några pannbiff...barnen och jag käka makaroner till och lenny potatis med rosepepparsås och grönsaker =) fick i mig nästan 1 dl makaroner och 2 köttbullar!!!!
När Lenny kommer hem (ute och går) ska jag också ut och gå....ingen som kunde följa med idag så musiken får vara min vän...går nog säkert lika bra de!!!!
När jag kommer hem blir de duschen och myskläder och kanske nån knäckemacka med ost men vi får väl se vatten lär de bli ialf är alltid törstig när jag går!!!
Tycker jag har grejjat hela dagen men ändå inte gjort så mycke...hmmz...=/
bytt gardiner i käket,tagit bort alla julsaker,ränsat på krypvinden och slängt 5 sopsäckar med Lennys filmer,fick in granen ialf =),städa toaletten nere och handfat,duschat Meja samtidigt som jag ränsade hennes kläder så nu är de en full kasse som ska ges bort till marie och morgans söta och goa bebis kendra!!!
lagat mat har jag gjort 2 gånger =),tvättat undan all tvätt mickis hjälpte mig att vika strumpr och hänga in hennes och marcus kläder underbara unge =),sen bäddade hon rent Mejas sängkläder så dom tvätta jag =),varit ute med spike också,ränsat bland ytterkläderna fick bort en sopsäck som jag sparar till nästa vinter kläderna till mickis var ändå lite stora nu så de passade bra,sen ränsa jag i byrån så nu är de ordning där också....sen har jag nog inte gjort nått mer =/ jag som skulle hinna så mycke men man får så ont i ryggen av att hålla på hela tiden....
ska ialf dammsuga nu så är de klart.....
I morgon ska jag med jenny och träna =) går 9.30 ska träna kl 10.00 sen går jag hem så de blir ialf lite motion!!!!
Lenny jobbar eftermidda så jag kommer inte ut då =( om inte mamma kommer nån dag så kanske jag kan smita ut lite =).....annars får man passa på på förmiddan!!!
nä nu ska här dammsugas sen går jag ut en sväng
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar