söndag 23 januari 2011

spysjukan

har mickis haft men nu är hon bättre igen men hon får inte gå till skolan i morgon 48 timmar ska de gå och de har de gjort på tis. =)
I morgon ska jag jobba men bara en kort tur mellan 7-11....ska vara på ett ställe jag inte är så van på men de ska nog gå bra hoppas ja =)....

Idag har de varit en slappdag som alla andra dagar skulle behöva damma och städa,vika in kläder,dammsuga och grejja men orken är borta än =) men den kommer nog tillbaka...har ialf gjort mat idag =) fiskbullar med äggsås och potatis gottit...

lenny jobbar idag och slutar nog inte förräns 18 eller nått...men men de får ju gå barnen är snälla och Marcus har jag inte ens sett idag han är och leker hemma hos grannen =).....

Nu ska jag snart in och spela lite BF =) skönt när man kan ta de lite lungt barnen är uttråkade men eftersom mickis varit sjuk får man stanna inne och ha lite tråkigt sånnt är livet

ikväll ska jag med grannen ut och gå ialf ska bli skönt....

nej nu ska jag gå bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar