tisdag 11 januari 2011

tis.

jaha....då va de tis. och barnen skulle till skolan och dagis men så blev de inte för alla....Meja trilla ju baklänges från sin stol igår och slog i sitt huvve i bänskivan så hon vaknade igår när jag gick och la mig kl 23 ville inte sova mer för hon hade ont i huvve....=( efter ialf 2 timmar så somnade hon om och jag kunde också få sova äntligen =) men det varade inte länge....2.30 hör jag lenny som kommit hem från jobbet gå upp på övervåningen för marcus var dålig han spydde =/ jaha kul välkommen spysjukan var min första tanke men han somnade om och jag också 4.30 sen ringde kl 7 i morse så jag fick väcka mickis och skicka henne till skolan,marcus vaknade så vi satt och titta på tv en stund sen gick jag och väckte meja som var glad igen =)....när vi käkat frukost kom mamma för vi skulle till stuvbutiken och ikea =)....så jag har handlat en del idag =) golv till köket och dess tillbehör,färg till lennys dörr med pensel och roller och lite nat smått och gott....sen va vi till ikea och där köpte jag blomma,4 lamor till kök och v-rum + gardiner till v-rum =) sen blev de lite små saker som vanligt....när jag kom hem packa vi upp allt så kom de ett litet sms jag hade fått mitt klädpaket så vi hämta de och kollade självklart på allt och jag är super nöjd ska ränsa ur marcus garderob nu för han fick nog 6 nya munktröjor =) meja fick också massa fina saker och mickis ville ha leggings....
nu ska jag ge meja banan innan hon tjatar ihjäl mig =)
dyr men rolig dag =)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar