fredag 14 januari 2011

nytt golv

japp...Lenny lägger in nytt golv i köket =) hoppas de går bra och blir fint men de kan heller inte bli sämre =) vi flyttade på bardisken och guuud va mycke bättre =) stor plats och mer bänk så skönt!!!
Senare idag ska vi till badhuset med marie och hennes familj....men först nu ska jag gå till skolan och hämta barnen sen ska jag också prata med mickis fröken om vissa saker som händer på skolan!!!
Jag kommer inte in på fb heller =/ men de kanske kommer under dagen!!!
Ska klippa grannen och lenny idag också sen ska ja se om jag ska ta pappa när jag ändå håller på annars tar jag honom till veckan =)
Nu har jag skreve in mig på vik.banken....hoppas få jobba lite ialf =)
nu ska ja se om Lenny behöver mer hjälp de lilla jag kan göra sen ska jag klä på meja för hon får ju följa med mig till skolan annars går nog lenny i taket =)
bye

2 kommentarer:

  1. Halloj!

    Låter som att ni fått ett rejält lyft i köket. Såg att ni tagit en del bilder också. Vad tror ni, skulle inte ert projekt passa som hand i handske i den här tävlingen? 2000 kr i potten, få bidrag, tävlingen tar slut imorgon.. :)

    http://www.byggla.se/Diskussion/Tavling---Lyft-ett-rum-med-enkla-medel/

    /Joel

    SvaraRadera