söndag 16 januari 2011

eddie

meduza...japp de dansar meja och cornelia till hahaha =)
ska snart se om jag kan börja me maten som ska bjudas på i eftermidda mamma och pappa kommer och käkar de får bli file gryta med antingen ris,potatis eller pommes....vi får se vad man orkar att göra =)....barnen ska ha lunch först men de får bli nått lätt =).....
Annars idag tvättar jag eftersom de inte gick igår...hörde att den var klar så de är väl bara att byta vika och slänga i en ny....=/ tvätt är nått man alltid har min korg kan vara tom under dagen sen kommer de 5 ombyten på kvällen =) då är de bara att börja om...=)
I morgon ska barnen till skolan/dagis och jag hämtar dom 15.00 så innan de blir ska jag ringa bibblan,börja skriva om adhd....dammsuga och plocka bort lite här hemma....förbereda maten ja alltid är de nått....
nej om man skulle ta tvätten nu så de blir gjort
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar