måndag 12 januari 2009

ny vecka

nya tag....eller de går ju skit bra med bantningen...i morse va ja me en kompis och styrketränade men eftersom jag varit sjuk så våga ja inte ta i för mycke så jag cyklade lite och träna armar,ben och mage....lite lagomt....sen har jag käkat nötfärs med grönsaker idag och en tesked lätt creamfrech....blev mätt =) har väl käka 1/2 äpple och 1 ägg också =)....men nu står man sig tills i morgon!!!

Meja är sjuk igen eller än....hon fick tillbaka febern idag....fast inte lika hög som i fre. 38,7 hade hon idag....hon sov 2 timmar på förmiddan och nu har hon sovit 2 timmar igen ska snart gå ner och väcka henne så hon får bada med dom stora barnen =)....dom sitter just nu och leker på golvet och är lugna =)!!!!

annars va ja på en rask promenad idag...jag och Spike gick runt Orrby på 15 min =) inte ens de tror ja....gick fort som fan!!!

nu har jag duschat så nu är de bara barnen kvar att bli rena och lukta gott =)....gör dom nu också för dom har inte varit ute på flera dagar =/ men jag hoppas dom kommer till skolan/dagis på ons.

nä...ska slänga mig in i garderoben i 10 min innan ja väcker Meja...ränsa ur lite till börja igår men är inte klar än *L* =)

i morgon ska ja städa här hemma....dammsuga,skura,slänga i en tvätt,vika tvätt m.m =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar