tisdag 27 januari 2009

oj igen

nu va de länge sen jag skrev igen vi har haft lite mycke med sjukdommar m.m här...och är väl än inte sjukdommar men Meja har ögoninflamation och i morse hade marcus också de sen har han haft krupphosta igår kväll/natt =/ mindre kul och jobbigt att höra och synd om honom men Mickis har klarat sig ialf än så länge =) Marcus va ju så här hela förra året med hosta hosta hosta iår är de första gången och de är jag tacksam för =)....går åt rätt håll ialf!!!

Annars händer de inte mycke meja blir snart 8 månader och usch va fort de går får ju nästan ångest men de är samtidigt skönt och kul med alla framsteg m.m =)....har varit och vägt henne och hon vägde inte mycke...7,1 och 67 lång tror ja....men men de kommer väl de också =)....

Mickis och Marcus är som vanligt men lite snällare mot varann de kommer och går....men jag njuter så länge de varar för de är ganska så jobbigt att se dom slå varann och nypa,dra i håret m.m...men dom kanske växer upp snart och inser att dom inte ska vara så här mot varann =)...

Dieten går bra har väl gått ner nu ialf 7kg snart...och de känns underbart....jag är ialf jätte glad för så som jag väger nu har jag inte gjort på 4 år =/ men mindre ska de bli...hoppas på minst 15kg innan sommaren....sen provade jag ett par byxor som bara passade när jag köpte dom men eftersom jag blev med marcus med en gång när jag träffade L så kunde jag inte ha dom så länge men de kan jag nu *L* =)....så de är helt underbart....L har gått ner 8kg han och jag är så glad för hans skull han har ju ialf bara högst 10kg kvar till sin målvikt jag har ju (om jag får bestämma) 30-35kg men de kommer kanske inte detta år men de kommer *L* =)

nu ska jag passa på att greja innan lilla fisen vaknar =) hon är lite mammig och hennes mamma kan inte låta bli henne heller =)

älskar er mickis marcus och meja...

Tezz: kan inte du hjälpa mig att ta kort på barnen och spike nån gång....dom blir sååååå fina du är super duktig ju....tack för igår förrästen =)

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för din goa kommentar =) Jag blir 28 i mars =) Kul o höra att man ser ut som 25 =) Jag älskar att sola dock måste jag skära ner lite på det men sluta helt kommer jag nog inte att göra! ha en supernice dag o Lycka till med körkortet, jag ska heja på dej!! Kram

    SvaraRadera