torsdag 15 januari 2009

Fredag

guuud va skönt idag är Lenny ledig och de känns underbart...och idag ska vi äta mat...hehe låter kanske sjukt men jag längtar....vi har ju bara käkat grönsaker,kött,köttfärs och frukt i 12 dagar nu...men jag har gått ner 6kg så de är värt de men idag ska vi göra hemmagjorda hamburgare med fullkornsbröd och grönsaker.....och kanske något till mor,pommes eller nått vi får se vi ska ju ändå äta nyttigt och inte bara fett och kolhydrater....sen sak vi köpa chips och jordnötter...i morgon gäller de igen att bara äta nyttigt så man får passa på lite idag....

nästa vecka ska jag till badhuset och träna minst 2 dagar ialf hatar att gå men de gör jag ju varje dag ändå så lite träning skulle vara skönt för omställningen....

Idag ska jag ner till min syster en sväng och titta lite =) va länge sen jag va där nu....sen ska vi handla lite...Marcus ska till mamma som passar Felicia och leka lite hon hämtar honom när jag ska ner till syrran....

igår va vi till bvc med Meja....hon hade gått upp från 6780 till 7100 på 1 1/2 månad kanske inte så mycke =/ men hon har ju varit sjuk i influensan också och hon har inte käkat som hon ska heller p.g.a hosta,snorig och feber =/ men mammas lilla prinsessa är ju så underbar och vikten kommer väl sen =).....

Mickis och Marcus har bråkat som bara den i flera dagar...HELA tiden =/ har varit ganska jobbigt att varit själv och en kväll mådde ja t.o.m illa för att de hade varit lite jobbigt under dagen men de är inte konstigt dom är så uttråkade efter förkyldningen och nu börjar dom bli bättre men så länge de är minus ute får dom inte gå ut förräns dom slutat hosta ialf...

nu ska ja ner och göra frukost....stekt ägg och bacon....typ de man kan äta till frukost....

älskar er min älskade familj....

3 kommentarer:

  1. Har kort som väntar på dig=)

    va duktiga ni är!!
    6 kilo de va då inte dåligt!!!!

    Tack för förut!
    Jätte trevligt att träffa dig o barnen o kåtbocken!!

    Kram Tezz

    SvaraRadera