tisdag 29 november 2011

varmt

åt mig =)....håller på med barnens garderober och de är ingen lek kan jag lova =)...me skönt när de är klart....
Mickis och Marcus garderober är ialf snart klar sen är de bara mejas kvar och de får vi se om jag orkar och hinner idag....
Meja står just nu i duschen hon är super trött och jätte hostig och Marcus också =( hostmedicinen hjälper inte för första gången och de blir jobbigt att höra båda barnen hosta samtidigt vad ska de då vara för dom som hela tiden hostar =/ men hoppas de går över snart....Marcus är ju ialf pigg så han är i skolan och i morgon har dom studiedag så jag ska se med grannen om jag kan hämta hennes son runt 15 i morgon så Marcus har någon att leka med =)....
Nej om man skulle fortsätta svårt när man sätter sig men lika bra att lyfta arslet =)

1 kommentar:

  1. Skönt att rensa ut lite kläder! Jag älskar att rensa. Dock gör inte min sambo det och vill spara på fanimej ALLT. :P

    Hoppas barna blir friska snart! Kram.

    SvaraRadera