torsdag 17 november 2011

jaha

blir långt mellan varven man skriver men har inte haft tid och ork...men kanske att man kommer på nått idag =)

Idag ringde de från jobbet som frågade om jag kunde komma och jobba så på med kläder och upp med barnen sen iväg och jobbade...när jag slutat hämtade jag Meja så gick vi hem och sa hej till pappa innan han åkte och jobbade =) jag och Meja cyklade till affären och handlade hem lite saker så vi kunde baka...och så fort vi kom hem så började vi fast Meja har inte fattat detta med att man inte ska leka med degen men vi löste de också och dom första kakorna blev ganska goda =) sen slängde jag ihop en kyckling gryta och ris som vi ska käka i morgon fast Meja och mickis ville smaka idag så de fick dom ju självklart marcus käka hos grannen och skulle ändå inte gilla min gryta så han får något annat i morgon =)....Sen gick jag och Meja ut med hundarna en sväng kallt som fan men de gick =) när jag kom in så började jag med tvätten vek in alla kläder LÄS 3 ställningar fulla och med hjälp av mickis kom deras kläder in i deras garderob TACK MIN ÄLSKADE DOTTER FÖR HJÄLPER JAG ÄLSKAR DIG =)
sen va de bara att göra iordning Meja och dom andra små trollen för kvällen och nu sitter jag här och väntar på att mini ska somna sen skriker tvättmaskinen på mig hör ja så den ska jag också ta....*suck* alltid är de nått sen ska jag fan sätta mig vi tv:n en stund =)
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar