söndag 13 november 2011

trött

så de blöder från ögonen...kanske inte riktigt men nästan!!!
Har hängt 3 tvättar och nu finns de ingen plats kvar förräns om 1-2 dagar när allt är torrt....men men....slipper jag tvätta....
Idag har jag hjälp mamma med de sista i sovrummet hos henne...Idag har jag skruvat upp gardinstång,blomhylla,skruvat i en golvlist vid dörren,limmat en list,kapat till en annan list och målat den vit,målat tak och nu är rummet klart och pappa blev helnöjd känns kul =) inte för att jag är duktig men är han nöjd så är jag nöjd!!!
Imorgon MÅSTE jag städa här hemma...men de får bli på eftermiddan när gubben åkt och jobbat....för på fm ska jag ta blodprover inför 1-års kontrollen sen ska jag dra ut en tand =/ och 1 timme senare ska Marcus till tandläkaren...sen hoppas jag värkligen att vi får spisen inkopplad för nu vill jag kunna laga mat =/
Idag har Bomski världens bästa granne varit här och gjort klart kaklet i köket och det blev super fint tack kära Bomski =)....
Nu tror jag inte att jag orkar mer idag....skulle vilja dammsuga hallen och de kanske jag gör men vi får se....
nej lika bra kanske stör mig på mattorna som inte är svarta längre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar