söndag 27 november 2011

sjukt

i huset idag....Dallas ialf som spydde heeeela natten =( hoppas han blir bättre känner inte igen min tjockis som inte ens vill ha vatten då är han sjuk =(....
Och Meja var varm igår men bättre idag men ganska snorig så vi får se om det blir någon skyltsöndag idag eller inte....Marcus sov hos farmor och farfar inatt så han kommer väl hem under dagen då ska han få göra sitt pepparkakshus =)....Känner mig ganska trött idag kan bero på att jag varit vaken med Dallas sov nog ialf mellan 3-6 i morse =) som tur är kommer mamma och hjälper mig idag håller på och tvättar,spike ska ha hundvård dallas måste duscha för han spydde på sig själv i natt =( golven måste skuras eftersom dallas spytt över hela hallen *suck* men de går =) fast liiiite trött på skiten är ja men de håller jag för mig sj lenny tror att jag kommer bli en liten sur apa idag när jag inte fått sova mina timmar hehehe och de stämmer nog också de går ofta ut över honom tyvärr men hellre de än barnen =) de får han ta hehehehe.....han säjer att jag är som en bebis får jag inte mina timmar blir jag sur och grinig stämmer nog *L* =)
nu ska jag fortsätta inne på toaletten blir att städa hela nedervåningen idag och sen se om jag får orken att vandra upp och ta brnens garderober...så mycke kläder dom ändå inte anväder så jag kan lika gärna ränsa ur sen ska jag ju till Ullared då fylls de på med nytt =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar