söndag 10 april 2011

jaha

Idag skulle jag ha jobbat på Edsholm men nu är jag glad att jag ringde igår och sa att jag har feber för svetten sprutar och jag är yr =/ men men hoppas på att de är på väg bort eftersom jag svettas så kanske de är på G att bli bra man kan ju alltid hoppas har jobbat 4 dagar med feber och kännde att de kanske är dax att säja stopp även om man får dåligt samvete men har man ett pass på 9 1/2 timma så är man slut när man är frisk vad skulle man då vara om man är sjuk men men får ta mitt dåliga samvete och gräva ner mig i stället!!!!

Idag blir de lungt hoppas ju på att bli frisk jag SKA iväg och träna till veckan får panik på mig själv....se om man orkar sig iväg i morgon....tog ledigt från vik. banken så ingen kan boka mig så slipper man säja att man är sjuk =).....Idag ska jag ialf försöka lägga bort mycke av vinterkläderna + skorna även om jag hörde att de skulle bli snöblandat regn till veckan så kan barnen ha gummipjux och tjockare byxor under regnkläder de är ju inte kallt på de viset längre Meja som är mest ute på dagis har tjockare kläder där så hon klarar sig herregud vad kläder man kan ha =/ men nu blir de att ge bort....ska INTE spara kommer aldrig mer att göra heller bättre att ge bort och köpa nytt när man vet att de ändå inte kommer passa nästa vinter!!!!!

Nä nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik sen får jag väl ta tvätten så den blir borta =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar