torsdag 7 april 2011

feber

ligger Meja i =( inte så kul....jag har också haft feber i några dagar men fått gått till jobbet ändå eftersom det är kris på folk vart man än är =(

Idag har jag varit i Slottbron och jobbat i några timmar sen när jag kom hem värmde jag soppa sen åkte lenny till jobbet =/ när jag var klar med allt gick jag och Meja som var nerbäddad i vagnen och hämtade dom stora barnen på skolan Spike fick också följa med eftersom jag inte kommer ut med han ordentligt nu när Meja är sjuk =(.....

Skulle behöva gå upp och kolla igenom alla kläder som ligger mitt på golvet där uppe men vette fan om jag orken....men får väl kanske lov ändå att göra de sen....

nej nu ska jag säja till min högljudda son som sitter på toa och samtidigt pratar med Mickis som duschar =/

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar