tisdag 19 april 2011

spänning

vill jag ha....jag måste ha mina rutiner men jag vill även ha något att se fram i mot....i morgon ska jag med några arbetskompisar och syrran till Åland och de ska bli skönt och kul om det inte vore för bussen =/ fy fan vad jag hatar bussar hoppas bara de går bra hela vägen dit =(

Idag blir de inte mycke gjort ska väl ta tvätten som vanligt annars får de bli lungt kanske att jag börjar med rabatterna på sidan av huset så de blir klart för då har jag BARA baksidan kvar =/ ingen rolig sak att ta tag i med alla löv som INTE kommer från våran gård *suck* men men lika bra att ta upp skiten!!!!

Ska sparka lite boll med lilleman också....både han och jag tycker de är kul och Meja också....men hon vill gärna ta bollen och springa iväg =) men men så är de med barn underbara!!!

I morgon lämnar jag barnen 8 som vanligt sen ska jag hem och knäppa första ölen de va de eller sobril att välja på hahahah =) men de får bli några öl i stället GAHHH =) så nervös för bussen kommer inte orka sova i natt så illa är de....men de kommer bli kul bara man kommer på båten =).....frukostbuffe på morgonen MUMS =)

OJ just de ja jag kanske ska packa har inte packat nått =) kan ju inte gå naken på båten kanske =) men de får jag ordna med senare nu ska jag äta nått sen får de bli att leta upp tröjan jag ska ha på mig orkar inte leta efter den ikväll =)

bye

1 kommentar:

  1. Hoppas bussresan går bra och att ni får en skitkul resa! :) Kram.

    SvaraRadera