måndag 4 april 2011

måndag

Och lenny ska jobba eftermidda så jag och barnen ska vara ute när jag hämtat dom...försöka få iordning på trädgården kanske =) snön är ju ialf borta så allt skit kommer fram masssssa löv =/ se om jag hittar krattan så kan man ialf ta framsidam så den är ok innan påsk =)....

Annars idag har jag tränat glömmde äta frukost innan jag gick =/ hur man nu kan glömma de men efter op så glömmer jag mycke skriver allt i min kalender för att komma ihåg allt och ändå glömmer jag mycke ändå =(.....

igår hade jag bakdag här HELA dagen också + massa matgäster först mamma och pappa sen syrran och barnen sen kom lenny hem från jobbet + att mina käkat mellan hela dagen =) men men blev ialf pizzabullar,piroger,vaniljbullar och negerbullar =)

Nej nu ska jag se om tvätten är klar =/ också ett nödvndigt ont efter helgen utan vatten....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar