lördag 9 januari 2010

vikket....

dårhus vi bor i...

Jag pluggade på förmiddan och meja små gnällde men de gick ganska bra ändå....Mickis och Marcus lekte ganska så bra men ändå lite små bråk....de är ett måste....Mickis kom och sa att hon va hungrig.....så jag avslutade mitt pluggande för att laga mat...lenny satt och tittade på tv och har väl ialf gjort nån timme....skit samma jag kan laga mat inga problem om jag kan få va ifred när jag pluggar....efter maten som bestog av spagetti och köttfärsås till Marcus,makaroner och köttfärsås till Meja (kvar sen igår) pyttipanna till Lenny och mickis + ägg och panpizza till mig då jag inte orkar laga mer mat och jag inte vill ha pyttipanna....diskade undan lite av disken som va rästen fick lenny ta sen skulle jag sätta mig här och föra över mitt arbete till USB då jag är livrädd att nått ska skita sig i datorn.....och nu hör jag ljuvlig volym i hallen...Meja skriker som bara den,mickis och marcus bråkar och retas lenny är små irriterad p.g.a Mejas skrik,barnens bråk + att han pratar i telefon....hmm....underbart......meja övertrött.....barnen uttråkade.....för kallt ute....*suck* kommer aldrig bli klar med mitt arbete =(

*fuck*

1 kommentar:

  1. Pravidel har jag börjat med idag. Får se om det får ner värdena. Hoppas verkligen det! :)

    SvaraRadera