måndag 4 januari 2010

förkyld

och skiten släpper inte =( Meja hostar hon också men är ändå pigg...

Idag ska vi storhandla ska värkligen köpa allt...så vi har 1 hel månad förrutom mjölk och bröd som inte går att ha en månad =) men blöjor minst 3 paket ska vi ha och hundmat fast vi har....toa papper och sköljmedel och myyyyycccckkkke mat =).....lika bra att köpa hem!!!

Sen ska vi till sommarlagret och titta på en soffa och beställa en *L* =) ska bli kul att få en ny soffa....sen ska jag se om jag hittar en ny matta idag till tv rummet den vi har är skit ful....

Annars händer de inte mycke ska försöka börja med skolan snart igen....vi har varit sjuka så de har inte blivit att jag börjat men ikväll ska jag se om jag kan sätta mig nån timme....jobbigt att vara förkyld och pöugga de spränger i huvve när man tittar ner och de kan bli svårt om man ska skriva och inte kan se neråt =)....

nä...ska snart börja med maten till barnen de blir fiskbullar med potatis idag....när Lenny slutar ska han bara äta sen åker vi så vi kan komma hem nån gång...

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar