lördag 23 januari 2010

ojdå

de va ett tag sen jag skrev...eller de blir långt mellan varje =) men men....

har börjat ett nytt skolarbete "arbetsmiljö och säkerhet" värkar ganska ok =)
har gjort 2 uppgifter som ska kompliteras bara....

Annars vad händer i familjen malmgren,nilsson,norqvist?
inte så mycke just nu.....
eller jo min bebis ska börja dagis på måndag =(
känns både bra och dåligt...vill ha henne hemma längre men de går inte för att jag pluggar finns inte mycke till tid då =) men de ska nog bli skönt för henne att komma ut och leka lite mer....
sen ska jag få en ny tvättstuga får en kalkyl nästa vecka ska bli kul att se vart de landar med pengar *L*
just nu håller jag på att måla en mandolin...hoppas han bli nöjd....håller på me de sista men de tar lite tid med torkning m.m men de ska bli kul att se när den är helt klar....
nu funderar jag på om jag ska gå till grannen och hälsa på en sväng med meja =)

bye

5 kommentarer:

  1. Hej! Messade dig häromdagen och frågade om du ville komma på ljusparty nästa vecka men fick inget svar... Så jag frågar dig väl här också. Vill du komma på ljusparty den 2/2? :)

    SvaraRadera
  2. Det vore jättekul om du kom. :) Men hör gärna av dig när du vet säkert om du kommer eller inte, vill gärna veta ungefär hur många vi blir. :)

    SvaraRadera
  3. Hej gumman. Synd att du inte kunde komma. Men det finns fortfarande en chans att beställa saker från katalogen. Om du vill kan du komma hit någon dag och titta igenom den? :) Kramkram.

    SvaraRadera
  4. Nä, har inte fått något meddelande. :(
    Ja, vi får se om det kanske hinns med till veckan eller så. :)Haha. Det gör absolut ingenting. Har fortfarande en smällfull frys. Förstår inte hur jag kunde tro att jag skulle få plats med det där från första början. :P Vi får höras av! Kram.

    SvaraRadera
  5. Ja, det var den klassen. :) Ni är väldigt lika! :)Kram.

    SvaraRadera