torsdag 7 januari 2010

trött,förkyld,hosta,tråkigt

japp...livet är inte alltid roligt men man gör de inte tråkigare än va de är heller...

Idag ska jag till vc med Meja som hostar som fan på nätterna...i natt hämtade jag henne så hon fick sova hos oss låt som hon skulle hosta lungorna ur sig stakars bebis =(.....
Just nu sitter barnen och målar vattenfärg och jag ska gå ut och måla med dom...fast inte vattenfärg =).....
Annars idag blir de inte mycket mer...ska tvätta en maskin sen bara och hänga in tvätten som är klar....sen skulle jag börja på diet idag men de skiter jag i just nu....får bli någon annan dag....nästa vecka ska jag börja träna igen ialf och de ska bli otroligt skönt...bara min förkyldning släpper fort nu så ska de bli skönt...
nä....nu ska jag måla liten sen ska alla barnen göras klara

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar