måndag 11 januari 2010

Erik Grönwall - Higher

Sååååå underbart go och bra låt....sååå söt kille....vilken känsla han måste ha haft i finalen...han är ialf bra....kan sjunga allt....!!!!

Sitter och lyssnar på Erik och tittar på när min dotter försöker få in sitt täcke i sovrummet elle rom hon ska ha den på bilen ja vet inte...lite små irriterad är hon ialf =)....
Mickis är hungrig fast hon käkade 13.30 =/ men men visst de är 2 1/2 timme sen men jag tänker inte stå och laga mat igen hon får vänta 1 timme så ska jag fixa ihop nått sen =) eller om hon vill ha pirog kanske....säjer hon nog inte nej till....
Marcus är hos grannpojken och leker/spelar tv-spel och jag är otroligt rastlös och orkeslös...vill så mycke men kommer inte för mig att göra nått....skulle vilja eller behöva städa i hallen,plocka bort lite av alla kläder vi inte använder för vi behöver mer plats de är hur mycke som helst med kläder överallt...=( se om man får för sig de sen....

nu ska jag kolla runt lite och längta efter godis....skulle vara såååå gött med choklad...synd bara att man ser ut som en blåsfisk och inte behöver trycka i sig allt socker....

2 kommentarer:

  1. Ska sälja en massa skit bara. Två lackhyllor i ek, en expedit bokhylla, ett par hatthyllor... och lite annat. :)

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Ja de har hon fått, fick 2 kassar fullt med kläder =) Så man behöver inte köpa värst mkt kläder i stl 74-80 =)

    SvaraRadera