torsdag 7 januari 2010

När ska

förkyldningen ge med sig....meja har ialf sovit hela natten och sover än *L* =) mickis skickade jag till skolan och Marcus ser på tv....spike ska snart ut så jag slipper dra med meja ut i -21 =(

Idag ska jag tvätta 2 maskiner och vika in dom...sen ska jag dammsuga och skura,laga mat,hämta mickis,sen ska vi väl ha mys fredag tror jag...=) ska boxa idag också fast jag är förkyld men jag vill börja träna så de blir nog box idag!!!

I morgon hoppas vi på mildare väder....så att man kan gå ut och leka lite...vill inte ha meja ute i detta vädret och inte Marcus heller p.g.a hans eksem och astman han hade förr vill inte att han få tillbaka skiten igen....

Nä nu ska jag slänga i en maskin sen ut me spike....sen får jag nog väcka meja =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar