onsdag 9 september 2009

ingen idee

att städa här...då får jag plocka hela dagarna och de känns mindre kul finns väl bättre saker att göra....igår städade jag garaget åt Lenny och han blev ju skit glad så nu hoppas jag att vi kan hjälpas åt lite mer här inne....han gör ju mycke annat men jag vill ha de fint här hemma....slippa storstäda mer....måste ju va bättre att offra sig 30 min om dagen och sen aldrig mer tänka på städning under dagen....men men alla är vi olika....

sen finns de en sak som stör mig men de tänker ja inte skriva här....och de har inget med detta att göra....*suck* för människor ibland....

nu ska nog Lenny ut me Spike och jag får väl gå ner och ta Meja...sitter här med hög musik bara för att bara vara jag och skriva =).....ska lämna in lite papper sen som är ett måste =/ mindre kul om ändå saker och ting kunde lösa sig bättre nån gång....

Idag är marcus på dagis han ville faktiskt de....han är ju ganska så förkyld men absolue inte dålig igår va han ute och lekte hela dagen så sjuk är han inte sen hade dom 5-års gruppen idag så de är ju bra om han kan vara där då...

jaha...bara att gå ner =/.....vad ska man hitta på ikväll då?jo jag ska till gympan med mickis ialf stannar väl på skolgården så marcus och meja får leka ingen idee att gå hem för att gå igen....
sen ska mickis hem och duscha och meja också sen blir de kvällen och jag hoppas de finns nått på tv ikväll....

*gone*

2 kommentarer:

  1. Tack. Jag är dock höghormonare. Tror inte att jag är gravid faktiskt. Tyvärr. Jag lider av överproduktion av ett hormon som heter prolaktin, du vet. Det är därför jag måste röntga hjärnan och hålla på. Pga, höga hormonvärden och en liten jävla tumör.

    SvaraRadera
  2. fy fan va jobbigt för dig =( jag lider värkligen...jag har ju 3 barn så de är lätt för mig att säja men jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade mina barn =( hoppas för eran skull att de snart blir bebis så gammal är du ju inte än heller =)....kan ni inte få hjälp snart???vet att de ska gå lite tid m.m men eftersom läkarna vet vad som är fel borde dom väl kunna hjälpa er fortare???kram på dig

    SvaraRadera