torsdag 3 september 2009

tors.

och de spöregnar....tur de är kvällen och man bara ska ta de lungt...om 20 min ska dom stora lägga sig och Meja också runt där....sen ska jag ut me Spike och grannen 20.15 sen blir de en film =) i morgon börjar värkligheter för 90:onde gången ska man klara de nu eller???
skulle vilja boxas i morgon men de va fullt så jag boka på mån. ska bli skönt att börja träna lite igen sen ska ja ta mig en tur till gymmet också....saknar att träna lite...sen ska jag börja springa...lära mig heter de...läste att C sprang då vill jag också lära mig...=) se om hon kanske vill låta mig följa med....

i morgon ska vi in och köpa golv....ska bli så himla kul....hoppas bara våran granne kan hjälpa oss me spackligen av golvet annars går de inte lägga in skiten....men nu ser man ett slut på detta ialf...bara golv och list kvar + att alla ljus ska kopplas in igen också och alla uttag....

nu ska jag ner och hjälpa L som sitter nere med alla barnen dom skriker som fan =/....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar