måndag 14 september 2009

NY VECKA

TEZZ SKREV I SIN BLOGG:

Vad saknar du ifrån tiden innan du fick barn?

jag kan nog säja att jag inte saknar nått.....jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde...jag har haft mickis sen jag va 19 (skulle fylla 20) och innan de gjorde jag inte värst mycke...va me kompisar,drack ibland,gick i skolan hade nog allmänt tråkigt...nä...jag saknar inget...mitt liv är ju mina barn!!!

Idag eller i morgon ska jag överraska mickis med hennes rum...ska plocka bort massa saker och ställa iordning hennes skrivbord som hon fick i Juni =) men eftersom vi sov här uppe blev de aldrig att vi kunde ställa upp de men nu ska jag fixa me detta....tror hon blir glad...sen ska jag försöka få iordning rästen här uppe så de blir lite mer mysigt och att mickis får ett eget krypin innan lenny sätter upp väggen

nu ska jag ner och lägga mig i soffan barnen ska snart hämtas och de är mycke som ska ordnas idag

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar