lördag 5 september 2009

Lördag

och här händer de saker....jag har målat list,igår la lenny golvet (blev skit fint),Meja har feber,mickis ska på kalas,Marcus ska på fisketävling,Lenny ska sätta upp listen sen just nu är han och köper den =).....senare ska vi också sätta upp gardinstång och flytta in lite saker *jipppppi* vårat sovrum är snart klart...=) blev skit nöjd har ju även köpt matta,ramar och ljus till sovrummet och gjort nya ramar med barnens händer och fötter avtryck som ska upp.....vita krukor ska in och blomhylla ska köpas + lampa de blir på Ikea....=) sen kommer Johan hit och hjälper oss med ljusknapparna så vi får ljus igen....underbart....sen ska Lenny sätta färdigt list i tv rum + foder i dörren....sen ska de rivas kakel i kök och måla luckor och stomme =) sen ska vi inte grejja på ett tag....eller jo mickis ska ju få en vägg också...=) men de får bli när vi är klar me allt annat.....

nu ska jag ner och kolla listen så den torkar sen ska marcus iväg 12 så han ska göras iordning....

bye

3 kommentarer:

  1. Hos er händer det grejer minsann! Du MÅSTE lägga ut bilder i bloggen sen. :) Ha en fortsatt trevlig söndag. Kram.

    SvaraRadera
  2. jag hittar inte sladden men ska kolla me lenny om han vet...de är helt klart nu vi sov där i natt så himla fint blev de...blev skit nöjd....vill du så kan du komma förbi =) jag är oftast hemma och hela denna vecka så jobbar Lenny eftermidda så jag och barnen är ensamma från 15 =) bara du kommer skulle vara skit kul...kram

    SvaraRadera
  3. Ja, vi får se om jag hinner komma någon dag under veckan kanske! Vi kan ju höras av. :) Kram.

    SvaraRadera