söndag 25 juli 2010

IDAG

är de inte många knop =( tråkigt väder och ingen ork...har ialf tvättat 2 maskiner och torkar dom eller en är kvar som inte är klar än sen har jag gjort mat och dammsugat köket men sen försvann all ork jag hade =( snällllllla ork kom tillbaka jag orkar inte ha de så här...alltid på dåligt humör trött jämt och uttråkad p.g.a orkeslösheten.....och nu har jag jobbiga dagar framför mig....jobb mån,tis,ons heldag på tors,fre,lörd,sön,mån,tis sen är jag ledig 1 dag och jobbar tors och fre men sen är jag ledig helgen efter där....alltid nått men skönt när lönen kommer ialf....

Idag eller snart ska jag få ork och måla saker till mickis rum....sängbord,2 hyllor och en spegel...de ska bli vitt kommer nog bli bra när jag är klar....

I morgon jobbar jag eftermidda då ska jag försöka städa lite innan jag börjar.....önskar jag kunde få vakna utvilad men de händer inte....*suck* jaja snart är de plugg som gäller hösten bjuder på lite ialf op,plugga klart,praktik,FEST men den är i aug....sen ska vi till ullared och de ska bli super kul...=) så lite har man att se fram i mot....

nä nu ska jag se om jag orkar palla mig ut =) bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar