måndag 5 juli 2010

semester

har alla utom jag....känns de som just nu ialf...Idag är jag ledig men i morgon drar de igång igen 7-22.00 fast mellan 13-16 är jag ledig ialf så lite vila kan man få!!!!
Kan lika gärna jobba aset av sig när man ändå håller på de är bara 6 veckor till sen är de inge mer så man får passa på sen är de tillbaka i skolbänken....nästan....ska på praktik i 5 veckor och de är också heltid =/ känns som om jag aldrig får tid till mina barn men de kommer hoppas på att komma med i vikariebanken då kan man ju reglera sina tider lite själv och de ska bli skönt ser man att man är uppe i dom timmar man behöver kan man vara ledig lite mer på raken och de är ju skönt då man har barnen att tänka på också....

Nu är våra köksluckor svarta och klara....nästan de är lite små pyssel till + kryddhyllan som ska målas men sen är just de klart ialf då ska väggen upp och sen målas om.....så får jag vara lite nöjd med köket sen....vill ju byta golv men de finns inte så mycke pengar till just de nu....vi får väl se =)....
Grannen kommer och ska slänga upp plattor också så de blir kritvitt =).....när de blir får vi se de tar inte lång tid för honom som kan detta så ja hoppas de blir under helgen då han ändå har semester =) hoppas kan man ju men han håller på mycke hemma hos sig också och de får man ju tänka på också men de är skönt när de är klart ialf....

nu ska jag byta en blöja på musbebisen sen ska de plockas bort efter mat och kanske städa köket lite L sätter ju upp knoppar som vi köpt idag =) blir nog bra

bye

1 kommentar: