lördag 24 juli 2010

hmmm...

jaha.....blev kanske lite fel i förra inlägget denna blogg lever sitt eget liv....
skulle ialf fråga om det är någon som igentligen läser denna blogg????

bryr jag mig om det är någon som gör de eller vem skriver jag för igentligen?
ibland är de skönt att bara få ventilera sig samtidigt som jag kanske undrar om kompis läser denna....har ju inte så roligt liv jämt att skriva om men barnen och min inredning är väl de jag brukar skriva om....sen jobbar jag ju nu och de är faktiskt kul...skönt att komma ut bland lite vuxna och inte bara sitta instängd med läxor....

Snart blir de att praktisera och de ska också bli kul....se annan byggnad och kanske få lära mig lite mer än vad jag kan nu och se hur det går till på lab ska faktiskt bli kul...

sen är det en annan sak som jag längtar till och de är ju min op som jag inte vet nånting om än =( tyvärr jävligt jobbigt att inte veta nått utan allt kommer komma samtidigt kanske lika bäst så.....

i morgon funderar jag på om jag ska göra iordning på övervåningen med barnens alla leksaker få lite struktur på allt göra mig av me saker dom inte leker med ändå och kanske möblera om så att mickis får de stora rummet och meja får mickis gammla....ränsa bort leksaker från Meja sånnt som hon ändå inte leker me typ allt...

nu ska jag gå måste till affären....

*gone*

1 kommentar:

  1. Jag brukar kika in här emellanåt iaf, men det visste du säkert redan =) Jag har också brukat fråga i min blogg ibland vilka som läser och så där, men det är ju nästan hopplöst att få svar från folk :P Är säkert fler som läser än som talar om det.

    SvaraRadera