onsdag 14 juli 2010

Ledig

japp va ledig lör och sön sen jobbade jag kvällen på mån och till 13 på tis och nu är jag ledig i 2 dagar igen för att sen gå på helgen fre,lör,sön,mån,tis =) men sen på ons är jag ledig men jobbar tors och fre och ledig lör och sön. ska försöka få någon att ta min fre kväll för vi ska bort under helgen hoppas någon kan ställa upp på de!!!!!

Nu kom min mamma =) hon ska hjälpa mig att slänga ut mina stora mattor och lenny ska sätta upp väggen i köket JIPPI då är de bara att slänga upp tapeten och måla den =) ska bli underbart för då ska de bara upp kakel och sen är köket ganska färdigt....

Ska slänga i mina kläder i torktummlaren också för då är de slut på tvätt också och de är ju super underbart....

nä...bäst att kolla runt i mitt tråkiga hus....vill ha de fint....

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar