onsdag 17 mars 2010

*suck*

har varit lite för mycke nu på sista tiden men nu tror jag att det blir till de bättre....man kan ju alltid hoppas...Meja som fick läggas in på avd 12 för att hon hade 40,3,öroninflammation,slem i lungan som gjorde att hon inte orkade syresätta sig helt själv så hon låg med syrgasmask en hel natt och hela dagen =( jobbigt att se sin lilla sessa så sjuk hon sov hela tiden i 2 dagar men nu börjar de bli bättre...hon äter och dricker ialf och gnäller mer än vanligt!!!

Idag hoppas jag att L vill med till öb så jag kan köpa kartonger så jag kan börja ränsa och slänga massa skit som vi ändå inte använder....sen ska jag dammsuga så de håller sig fint efter att mamma va här igår och städade =) tack mamma älskar dig!!!!!

Nu ska jag kolla runt lite sen kanske man kan börja kolla lite efter skit man inte vill ha =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar