måndag 22 mars 2010

Jag har kommit

på att de fan finns folk till allt...

dumma i huvve
snälla
ego
underbara
idioter
söta
lata
goa
tråkiga
skvallriga

you name it!!!!

trött på de mesta just nu känner ja....ingen ork och ingen lust till nått men ibland händer de att jag får tummen ur och tar tag i saker som igår när jag tvätta 2 maskiner och tvättkorgen va tom för 1 timme och för att sen bli halv full igen av alla barnens kläder men men de är ju så de ska va med en tvättkorg....men sen ränsa jag även mickis garderob blev inte mycke bortplockat där inte men de som blev borta gav mickis till sin kompis som va här en sväng i går...
sen har jag ränsat och varit jätteduktig med min och L:s garderob inte mycke av våra kläder som jag kasta men lite + sängkläder som jag tycker vi har för mycke av och lite av barnens så en sopsäck borta där....sen garderoben mitt i mot "skitgarderoben" blev också ränsad och mycke blev slängt och sorterat där också och inte att för glömma krypvinden där har jag kollat igenom varenda jävla kartog och ränsat/slänbgt de vi inte ska ha + att jag gjort en kartong var till barnen med deras första kläder/skor och teckningar dom ritat eller pyssel som gjorts på dagis som dom ska få spara tills dom flyttar hemmifrån och dom får egna barn =).....
så lite har jag fått gjort ialf....och idag ska jag upp till Marcus rum och sortera bort mycke av hans leksaker som han ändå inte leker med och en del av sakerna ska Meja få ta så som lego och byggklossar!!!
rästen lägger jag i kartonger och in i vinden lika bra då han ändå inte leker me de och aldrig gjort och samtidigt inte vill ge bort eller slänga!!!

nu ska jag kanske se vad de ska bli för mat för att sen återgå till mitt lilla städräns =)

TACK MARIELLE FÖR ALLA KARTONGER!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar