tisdag 2 mars 2010

ny månad

och de ska snart bli vår...stämmer de eller???
hoppas de...bara 2 månader kvar till min lilla sessa fyller 2 år =( vart tog den tiden vägen....usch ve hemskt att veta att jag aldrig mer kommer bära på en liten bebis men de är ett val jag gjorde själv och är glad för...man ska kunna ta hand om dom också....och visst va de inte lätt när Marcus va liten bebis men jag fick mycke hjälp som jag är väldigt tacksam för jag skäms inte och kommer aldrig göra...tror inte mitt och L förhållande hade hållt annars och de är jag jääääättte tacksam för att de gjorde och att vi ändå fick 3 härliga barn =)....

Huset hoppas jag vi kommer grejja med en del nu under våren....bräfondra garage och byta ut några plank sen måla klart sidan som är kvar + en strykning till på baksidan sen är de klart =)....är super nöjd med färgval och att vi målade fasaden....de gjorde nästan allt på hela huset!!!

tvättstugan ska göras om....och de hoppas jag också blir gjorde under våren + lite små skit som är kvar här inne som L ska göra klart...sen ska de målas skåpsluckor,tak och tapetsera kök + göra klart väggen.....vill byta golv men de är inte första valet...vi ska ju klinka om vid diskhon också....blir vita tegelstenar....kommer bli mycket fint tror ja...vitt,svart,grått mina älsklingsfärger + brunt och latte =)....fint de...

nu ska jag klippa Lenny sen ska jag dammsuga,hämta barnen och hälsa på svärföräldrarna en sväng marcus ska sova där och han är nog världens lyckligaste idag =)....följa med farmor och farfar till stan i morgon =) passar bra för det kommer några gubbar och ska se porten i morgon...



bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar