tisdag 9 mars 2010

sportlov

inte har man njutit av ledighet precis marcus har hostat som fan och när han väl blev bättre så blev Meja dålig och har varit i 3 dagar nu...2 dagar med nästan 40 graders feber och röd som en tomat =( stakars mammas bebis...inte mycke man får i henne lite dryck då och då och nån chokladbit så hon ska bli törstig men ingen aptit till nått =(

Lenny ska ialf vara ledig 11 dagar vid påsk och de ska bli underbart att få vara lediga tillsammans även om jag pluggar så kan jag bestämma när jag vill göra de...

Annars rullar väl allt på som vanligt...lite jobbigt med all väntan som man får snällt göra med allt...men men någon gång är det min tur med allt som jag väntar på =)...

har varit lite depp ett tag faktiskt...och de är inte p.g.a nått igentligen utan bara väldigt trött på allt bara!!!

nu ska jag snart slänga Meja och mickis i duschen så hon får svalka sig lite och då ska jag passa på att sitta och vika tvätt samtidigt när man kan hålla ett öga på dom små liven =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar