fredag 21 maj 2010

Ska man....

börja blogga igen eller kan de kvitta????
tror inte de är så många som läser och även om de är för min egen skull som jag skriver så är de alltid kul om någon är intresserad =).....shit the same....skriver väl några rader så får vi väl se....

Ja....vad händer då....
mycke just nu men inget jag orkar/vill/ska skriva här....
annars flyter de mesta på....ska jobba hela sommaren och de är såååå skönt....
hoppas på en jävligt bra framtid....många saker jag önskar nu....och 2 saker mest....men tror att de kommer hända =)

Meja har bytt dagis och de går hur bra som helst på de nya....dörren brevid Marcus =) kan inte bli bättre....

nu ska jag plocka ur dom varma smörgåsarna jag gjort sen ska vi mysa framför tv:n med barnen.....
skriver mer sen kanske eller i morgon =)

älskar mina kids.....

1 kommentar:

  1. jag har dig på Bloglovin, blev glad när jag såg att du börjat skriva igen. KRAM

    annica
    familjenbranting.blogg.se

    SvaraRadera