onsdag 26 maj 2010

plugga

japp de har jag gjort och skulle behöva plugga mycke mer men jag har en dag i morgon också....blev ialf klar med 1 uppgift av 4 så lite framåt är de ialf...

tack milla och Annica för era komentarer =) kul att det är någon som läser....
ska försöka skriva men ibland glömmer man och ibland har man inte tid eller lust....

Just nu är ialf barnen på dagis och skolan....i morgon har mickis skola loppis så idag fick hon med lite saker från oss som jag ändå inte ska ha kvar och pengarna går till haiti....=)

Det har varit en period här som jag inte mått så bra men nu känns det lite bättre....det är olika saker som hänt och man går bara ner och ner....men nu hoppas jag på bättre väder och mycke pengar på kontot så man kan göra klart trädgård + garaget....sen skulle de inte sitta fel med en altan men får jag golv i år är jag super nöjd mer än nöjd för de är nått jag längtat till i 7 år =/.....
jaja vi får se är glad för allt annat jag faktiskt redan har =) många som inget har och jag har faktiskt det bästa....min familj...

idag funderar jag på om kanske jag ocg Lenny ska käka pizza tillsammans han är ledig och barnen är ju inte hemma =) när hände de sist att man fick käka god mat utan barn *L* man kanske kan passa på!!!...

I morgon jobbar L och barnen ska sista dagen på dagis för denna veckan....och mickis till skolan så i morgon ska jag passa på att gå ut me spike sen ska jag hem och plugga 1 timme eller 2 för att sen STÄDA...jag kommer ju vara helt ensam förrutom spike =) kommer nog faktiskt kännas skönt....

jaja nu ska jag väl väcka L som somnade av ensamhet *L* han har tråkigt...inga barn och spike har varit på långpromenad redan....haha och jag som sitter här...

nä....

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar