fredag 21 maj 2010

Talang

sitter vi och tittar på med barnen men just nu är de pause....hatar pause men men....

Har börjat få iordning på min trädgård också....mycke kvar men den tar sig och jag är ganska nöjd med den....till veckan kommer de mer blommor som jag ska planterna sen ska jag köpa mer sten sen får de va bra för ett tag....

till hösten kommer de hända grejjer och jag längtar super mycke....de kommer aldrig bli som förr och jag kommer lägga allt de bakom mig och bara njuta till de bättre....hoppas de går fort!!!!

Lite nervös för jobbet är ja....har pluggat nu sen Okt. och inte jobbat nått sen dess =/ så lite nervös är ja men de kommer nog gå bra....hoppas de löser sig med jobb/vikariebanken när man är klar =)....hoppas kan man väl göra ialf....

Barnen blir stora och jobbigt är de....dom växer ju ifrån mig =( Meja fyller 2 år till veckan och mickis 8 år om 3 veckor....=( usch mina små barn vart tog dom vägen....marcus är ju 6 år och 3 månader redan och ska börja skolan *ont i magen* men dom är så underbara och hjälpsamma så jag hoppas jag kan göra dom till bra vuxna människor =) mina små gullungar!!!!

nu börjar talang igen.....bäst att dra

1 kommentar:

  1. Jag tycker iaf att det är kul att du skriver igen! :)

    SvaraRadera