onsdag 29 oktober 2008

Onsdag

Och lilla Meja sover sen en stund tillbaka....dom stora barnen sitter på Mickis rum och leker snällt för en gång skull dom pysslar tror ja *L* vill inte störa dom för då vet jag att leken kan ta lika fort slut igen....=) dom har varit riktigt jobbiga i några dagar nu...igår förstår jag om dom hållde på för dom hade utegångsförbud....dom kunde värkligen inte sköta sig i affären hur mycke jag än sa till dom så då fick de bli så och de kan jag lova va skit tråkigt att inte vara ute =) så idag har dom inte bråkat en enda gång än *L* =) så skönt då är jag än mycke bättre mamma och på bättre humör också....fast jag får väl erkänna att jag vaknade på ganska dåligt humör och jag vet inte varför...men men känns väl ganska ok nu ialf...

Igår var jag på aktion (eller hur de stavas) i Edsvalla....va ganska mycke skit denna gång men jag ropade ialf in:
en döskalle tunika i rosa till Mickis med luva jättefin....
en nikedress i rosa till mickis och jag fick den för bara 90kr =) snacka om fynd *L* träningsbyxor med jacka va de skit fina =)
utebyxor till Marcus för 60kr....
byxor till mig och en tröja till mig
en sak till syrran som hon ska ha nere på sin affär och 4 ljus till mamma =) sen blev de inget mer *L* =)....

Idag ska vi åka och handla när Lenny kommer hem behöver lite blöjor och välling + mjölk och annat onödigt *L* =) sen ska ja väl försöka börja äta lite nyttigare igen *suck* fattar inte vad mitt problem är...jag kan inte sluta...men nu ska ja ialf sluta med allt godis och cola tror ja kanske kan gå ner lite utav bara göra så...sen kan man ju ta bort fet mat och unna sig lite sånnt bara på helger för ja ska inte ens äta godis då....men men vi får se hur de går måste ha ork och tålamod med barnen också dom ska inte få lida för att jag håller på så här....

nä...nu ska ja väl gå ner och göra de jag alltid gör...plocka,slänga i en till maskin,plocka ur diskmaskinen och sen orkar ja inge mer...orken är borta sen länge tillbaka och jag tror inte att den kommer tillbaka heller igen...känns inte så just nu ialf...är trött på de mesta och känner mig nere hela tiden....men men de blir väl kanske bättre nån gång =)....

älskar er mickis marcus och meja mammas älsklingar....älskar dig också lenny =)

2 kommentarer:

  1. kul att gå på auktion! och fyndat har du gjort också. even better. :)

    SvaraRadera
  2. ja de är så kul att komma ut ibland och visst är de kul när inte allt kostar för mycke...=) nikedressen är jag nog mest nöjd med och 2 tavlor som jag ropade in till köket =)

    SvaraRadera