onsdag 29 oktober 2008

5 månader

Är min prinsessa idag...herregud snart går hon också och då har jag ingen bebis längre =( tänkt att jag aldrig mer kommer ha en bebis i magen igen....men men ett val jag gjort själv och som jag är super glad för...skulle aldrig mer orka gå med en bebis igen sen är de ju kul när dom väl är här men nu har jag 3 små underbara barn och jag ä såååå glad för de....man ska orka,ha tid,pengar och tålamod med dom man har och jag känner att de är perfekt som de är just nu =)....sen har vi ett stort hus men jag vill inte bygga de mindre så som de är nu är bra...barnen har sina rum här uppe + en litet tvrum,toalett och dusch kan inte bli bättre....de ändå dom behöver göra är att gå ner och äta *L* =) sen ska Lenny hjälpa mig att göra en garderob i vårat sov rum med skjutdörrar när allt är klart där nere då får barnen den stora garderoben här uppe då behöver inte vi heller gå upp för att hämta våra kläder....nej detta kommer bli skit bra tror ja....

nu ska jag in och duscha barnen hjälper mig att se till sin lillasyster....hon sitter i babysittern och mickis breve dom är så snälla mot henne och de är så bra med lite hjälp ibland

idag har jag lovat att åka till badhuset så de ska jag göra i eftermidda med dom 2 stora jag behöver ju inte bada med dom så de är perfekt tycker inte om mig själv i baddräck så de räcker med att sitta och titta på....dom blev ju super glada dom har ändå lov och vi har inte gjort ett skit p.g.a vädret blött,kallt och blåsigt =( men nu ska dom ialf få bada sen va ju mickis på disco i fre. och de va också uppskattat!!!

sen vill jag bara komentera Jennie med lilla My:nu har jag skaffat en blogg *L* =)

hade bra alla skriver mer senare....

kram

3 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN kan jag skriva här.
    Var tvungen att fixa mig en google först..

    Tänk att hon redan är 5 månader!!
    Dom är så goa Mickis och Marcus=)!
    Så duktiga dom är som hjälper till med deras söta lilla syster=)!

    Ni kommer få så fint hemma, eller DE HAR Ni redan.

    Hoppas Du mår bättre snart, detta väder och denna höst...
    Depp-varning, tur man har barnen.

    Ha en bra dag!!
    Kram Tezz

    SvaraRadera
  2. tror du de beror på vädret???hoppas de för de känns som om jag är en ganska tråkig och arg mamma just nu jag är super glad som har barnen men orkar inte allt just nu kanske att de är för mycke med hus och allt nu....de blir nog bättre snart...hoppas ja =)

    jo huset börjar ta form men herregud så tråkigt med allt skit överallt både ute och inne längtar tills blomhyllir kommer upp så man kan dammsuga normalt och de kan bli fint i fönster har ju inga gardiner uppe =/

    SvaraRadera
  3. Ja äntligen=) Och jag älskar den=) Ha en underbar helg! kram Jennie

    SvaraRadera