torsdag 30 oktober 2008

förbannade

dator....jag hatar denna datorn jag vill ha en ny den är 1 år gammal och redan värdelös....har nästan nyss betalat av den men nu vill jag ha en annan....får fjäska för min älskling =)....tror den var ganska dyr 8.000kr för bara burken eller va de va men de duger bra med en för 1/2 de priset bara den är bättre än denna....

Just nu leker mickis med grannflickan och Marcus har nog ganska tråkigt han får inte vara med och leka och bollis börjar väl bli tråkigt att se på....nu kom han upp och vill va med och leka med tjejerna men mickis skriker GÅ UT MARCUS du får inte va me så bär hon ut han =) så gulliga barn *not* men nu fick han va me ändå vi ska till badhuset är de meningen sen men jag tar inte med barn som inte ens kan lyssna hemma då gick de bra hon t.o.m bar in han till rummet *L* =)....

Meja sover midda och hoppas hon får sova ialf 1-2 timmar nu igår va hon lessen och i förrgår också bara för att hon aldrig får sova klart...de är alltid nån som skriker,plingar på dörren eller Spike som skäller....hon är inte lättväckt igentligen men hon vill så gärna va me så hon sover väl med 1/2 ögat öppet *L* =)...hon vägde ialf 6300 idag och var 63 1/2cm lång =) så lite har hon gått upp....från 5770 och 61 1/2cm på 1 månad =)...nä nu får jag sluta skriva är rädd att allt ska försvinna för så knäpp är datorn...=/

kanske uppdaterar ikväll....

så kul att folk har hittat hit =) kanske inte skiver något intressant men jag skriver de som faller mig in och de som händer under dagarna i detta lilla kaos hus *L* =) alltid är de nått...
förrästen innan jag slutar så va ju alla barnen med till bvc idag brukar undvika de för allt bråk skull men idag va dom med och de gick ganska bra får ja säja...marcus slog sig ju så klart så han fick en fläskläpp stakarn =/ han är lite klumpig och har alltid varit...mammas prins =)

nä...bäst att spara detta *L* =)

1 kommentar:

  1. haha. nej, vi försöker inte skaffa barn än, men jag längtar tills vi bestämmer oss för att försöka. :)
    kommer gärna förbi på lite saft nån dag. vi får höras av. :)

    SvaraRadera