lördag 25 oktober 2008

Lördag

Idag blir de inte mycke gjort...snickaren va här och satte in den nya dörren som blev så mycke finare och bättre....så nu håller Lenny på att sätta in de nya låset!!!

Mickis är hos en kompis och leker och Marcus är utanför och leker med sin kompis...Meja sover och har gjort sen 9.45 hon ligger ute i sin vagn på baksidan och sover som en stock =) fick gå ut och kolla henne förrut men hon blinkade till med ögat så hon sover så sött så =)

skulle vilja göra så mycke men jag har värkligen ingen ork....den är bort helt...har bara veke in kläder idag och slängt i en maskin men jag satte aldrig på den för ja vet inte om jag orkar ta hand om den sen =) snacka om lat ja vet men usch va jobbigt de känns att vara så här lat....i morgon hoppas ja Lenny sätter upp foder så jag får upp gardiner allt tar sin tid så de kanske är därför ja känner som jag gör...när allt är klart så är de stor räns som gäller och storstädning...innan jul =)....

jaja nu ska ja väl kolla runt lite här sen ska jag ta in Meja och ge henne mat sen ska väl vi också äta nått....

älskar er mickis,marcus och meja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar