söndag 15 maj 2011

suck

är inte på topp humör idag och har igentligen ingen anledning och inte vara de men men är väl bara en sån dag!!!!

Ska snart iväg och lämna barnen sen ska jag iväg och träna....när jag kommer hem kanske jag tar ett varv i spåret med en gång eftersom lenny jobbar eftermidda så tar jag mig inte ut i senare =/ då får man ta allt nu på förmiddan om man ska hinna allt!!!!!

Hade världens konstigaste dröm inatt....tur de bara är drömmar man har =)

Ska försöka grejja iordning Marcus nya rum också men vet inte när jag ska ha ork att göra de....måste få hem soffan också som han ska ha i nya rummet....då blir de tv spel,soffa,säng och nån leksak bara i hans nya rum finns inget han leker med ändå =/

Nej nu får jag nog göra barnen klara för skolan/dagis....

*gone*

2 kommentarer:

  1. Men gud, Johanna du kommer träna ihjäl dig om du fortsätter i den där takten. :P Först träna i badhuset och sen springa på det?? Blir trött bara jag tänker på´t. ;)
    Hoppas dagen blir bättre och att du blir glad snart. Kram.

    SvaraRadera
  2. Men lilla gumman. Klart du kommer nå din målvikt. Det är inte ens ett halvår sedan du gjorde operationen och du tränar ju som sjutton och har dig. Du gör ju definitivt allt du kan för att gå ner i vikt. Jag tyckte du var jättefin när jag såg dig senast. <3

    Förstår att vågen blir ens fiende, men försök slappna av och tänk att du tränar för att det är roligt och för att du mår bra av det och inte för att du MÅSTE gå ner i vikt. Träning ska vara roligt, inget tvång! :) Kram!

    SvaraRadera