lördag 14 maj 2011

helg

igen...det går så fort med allt tycker ja och snart börjar man på schema inför sommaren de ska bli skönt att veta lite tider man har ialf....sen hoppas jag på en fin sommar med mycket sol och värme....17 Juni åker vi till sommarland skulle vara skönt med ialf 20 graders värme och sol inget regn iår tack =).....
Idag skulle jag vara ledig men igår ringde de från järpegatan och fråga om jag kunde jobba jag tackade nej för det var en dubbel tur och jag är skit trött på dubbelturer varje helg och sön kan jag ändå inte jobba p.g.a att lenny jobbar....men efter ett tag så ändrade jag mig och ringde upp och kollade om dom fixat någon men det hade dom inte fanns ingen att ringa ut heller så jag sa att jag kunde ta dubbelturen som jag INTE ville ha =) men dom blev så glada frågade vikken tur de va på sön. och de va 7-14 igentligen men dom behövde bara hjälp till ialf 11 så jag ringde mamma som ställde upp och passar barnen så jag slutar 12 i morgon =) ganska soft!!!!
blir 15 timmar denna helgen och timmar är alltid bra så på mån. och tis. tog jag ur mig från banken så jag kan vara lite ledig =) även om barnen är i skolan och dagis så finns de massor att göra här hemma t.e.x byta rum till Marcus,tvätta,riva tapeter,städa,träna,göra mat m.m =) alltid är de nått men jag gillar detta just nu att kunna bestämma lite själv när man kan och inte kan jobba nackdel: man vet aldrig hur mycke man får jobba än så länge är jag inte värst rädd för att inte få jobba för varje helg krisar det sig någonstans även om de blir i segmon,slottsbron eller här i grums så är de jobb som jag trivs med =)....
Så idag har jag jobbat och när jag kom hem tog jag ett varv i spåret sen hem och duscha,käkade lennys hemgjorda köttbullar JAG TRODDE ALDRIG ATT HAN SKULLE GÖRA KÖTTBULLAR och som även var skit goda =) och nu sitter jag här och slappar lite ska gå ut till barnen som leker ute =) sen är de ju jobbet igen....=) trivs med mina arbetskompisar underbara är dom allihoppa =).....
nä nu ropar Meja mammas stora bebis som snart blir 3 år bara 16 dagar kvar....älskar er Mickis,Marcus och Meja mina underbara <3 <3 <3 hoppas jag får leva 70 år till så jag får se er alla växa upp till dom underbara människor ni är =) många pussar och kramar till er //mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar