torsdag 12 maj 2011

jaha

då va de tors då och jag är as trött redan och kl är bara 16.30 men de beror nog på dubbelpasset igår + upp tidigt idag för ett pass till och inte nog med de så cyklade jag till jobbet och det är 1 mil bara dit =) men men 4 mil på 2 dagar får väl vara ok.....ska se om jag orkar mig ut och springa sen när gubben kommer hem inte säkert att mina ben orkar mer men jag vill =) så dom får snällt följa med ändå!!!!
Har suttit i tvättstugan också =/ men nu är alla kläder vikna och ligger fint i korgarna och väntar på att komma till garderoben =).....det kan ta ett tag hahahah men men rena är dom ialf....
nej om jag kanske skulle göra nån mat hungrig som fan =/ käka ingen mat igår heller blev bara smörgås och jogurt på jobbet =/
bye

1 kommentar:

  1. Men guuud vad du är hurtig! Skulle aldrig orka cykla två mil fram och tillbaka på en dag. Men slarva inte med maten! Äta måste du. ;) Kram!

    SvaraRadera