söndag 16 juni 2013

jaja

man kan inte vara bäst på allt och jag är hur dålig som helst på att uppdatera fast de finns saker att skriva om så orkar/hinner/vill jag inte skriva men borde börja att skriva några dagar i veckan och få skriva av mig men orken finns inte alltid!!!! Barnen har ialf sommarlov och det är hur underbart som helst fast jag saknar ju sommaren =/ den lyser med sin frånvaro som vanligt och man börjar bli ganska trött på att aldrig få ha varmt och skönt mer än 1-3 dagar.....sommar kom nu!!!! Denna sommaren har inte vi planerat något vi brukar åka till sommarland varje år men de blir de inte iår ialf inte för att sova i stuga i 2 dagar utan möjligt åka dit under dagen bara.... jag är sjukskriven till den 12 Juli sen vill läkaren att jag ska ut och jobba och redan nu har jag ångest för de *suck* de känns som om jag aldrig kommer må bättre och få bli som vanligt....ångesten gör sig påmind VARJE dag och de börjar bli fruktansvärt jobbigt....jag får bara mer och mer mediciner och sen har jag börjat prata med en kurator och hon är super gullig men sen då? vad blir de sen? bara mediciner? jag vill ju inte äta dessa hela livet jag vill ju börja jobba som vanligt orka saker och inte alltid vara på dåligt humör =( men men de blir bättre...hoppas jag ialf!!!! När jag håller på med något så "glömmer" jag saker för stunden men jag orkar ju inte hålla på hela dagarna.... nä....nu blir de att gå ut med Dallas sen lägga sig på sängen ett tag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar